עורך דין מעצרים 24/7​

עורך דין פלילי, עורך דין מעצרים 24/7 – נושא המעצרים בהליך הפלילי הוא נושא מורכב, למעשה, זהו הרגע שבו נשללת חירותו של אדם, ולכן יש חשיבות מכרעת לעורך דין מעצרים לגבי משך שהותו של העצור במעצר.

כאשר אדם נעצר, בין אם זה במצער שנעשה בצו שופט ובין אם מדובר במעצר ארעי (פתאומי) על ידי שוטר, קיימת לרשותו זכות יסוד להתייעץ עם עורך דין פלילי טרם נפתחה החקירה בעניינו, קבלת יעוץ משפטי מאת עורך דין פלילי בדגש על עורך דין מעצרים עוד לפני תחילת החקירה תגדיל משמעותית את סיכויי שחרור ממעצר כבר בשלב מוקדם מוקדם של ההליך ותמנע את המשך שלילת חירותו.

קבלת שירות משפטי מעורך דין פלילי, עורך דין מעצרים מקשה על גורמי אכיפת החוק בבקשות להארכת מעצרו של החשוד, וככל הנראה הדבר יביא לשחרורו ממעצר.

עורך דין פלילי, עורך דין מעצרים איתן כבריאן זכה לנהל תיקים בעלי פרופיל תקשורתי גבוהה, בעל ניסיון רב בכל הקשור לתחום המעצרים, מייצג חשודים ונאשמים בכל הערכאות זמין לשירותך 24/7.

השיקולים לבחירת עורך דין מעצרים מומלץ

כל אדם באשר הוא מעוניין לשכור את שירותיו של עורך דין מעצרים מנוסה, וזאת על מנת שיעשה עבורו את המיטב וילחם למענו בגל דיון ובכך יביא להחלטת שחרור ממעצר עבור הלקוח. נשאלת השאלה כיצד לבחור עורך דין מעצרים מומלץ ? מה העלות של עור דין מעצרים ? ומה התכונות הנדרשות לעורך דין מעצרים מנוסה ? 

יש כמה פרמטרים כיצד ניתן לסווג מיהו אותו עורך דין מעצרים אשר יעשה עבורך את המיטב :

  • עורך דין מעצרים שמתעסק בתחום הפלילי – חשוב שכל עיקר עבודתו והתמחותו של עורך עין מעצרים תהיה בתחום הפליל, ושלא מדובר בעורך דין אשר עוסק בתחומים אחרים שאינם קשורים לנושא.

  • עורך דין מעצרים בעל ניסיון רב – עורך דין מעצרים אשר לרשותו נזקף ניסיון מקצועי רב יהווה שיקול משמועתי בבחירתו לייצוג, עורך דין מעצרים אשר עוסק בתחום שנים ארוכות ראה ושמע הכול וידע להתמודד עם כל סיטואציה.

  • עורך דין מעצרים בעל זמינות בכל שעות היממה – קיימת חשיבות גדולה לזמינות של עורך דין מעצרים אשר נדרש בהמון מקרים לתת שירות ללקוחותיו  24/7.

  • יחס אנושי ואכפתי – נדרש מעורך דין מעצרים לתת יחס מקצועי ומשפחתי ללקוחותיו אשר נמצאים ברגע משבר הקשה ביותר שחוו.

  • בקיאותו של עורך דין מעצרים בחוק המעצרים ובפסיקה הנלוות – עורך דין אשר בקיא בחוק ובפסיקה ידע לתת פתרונות משפטיים לסוגיות מורכבות.

 

איתן כבריאן, עורך דין פלילי, עורך דין מעצרים בעל ניסיון של שנים בתיקים בלי פרופיל תקשורתי גבוה זמין לשירותך 24/7 לדאוג להקדים את רגע שחרור ממעצר בהזדמנות הראשונה. 

סוגי המעצרים בהם נדרש לייצג עורך דין מעצרים

  • מעצר ראשוני – מעצר שמבוצע על ידי שוטר מצו בית משפט או במהלך אירוע פלילי או לאחריו. לאחר שבוצע המצער על השוטר להביא את החשוד לתחנת המשטרה. על משטרת ישראל קיימת חובה מכוח החוק שלפיה עליה להביא את העצור בפני בית המשפט על מנת שיחליט האם לשחררו או לצוות על המשך מעצרו וזאת לא יאוחר מ 24 שעות מרגע ביצוע המעצר. עורך דין פלילי מיומן בדגש על עורך דין מעצרים ויספק ללקוח ייעוץ לפני חקירה שבהרבה מאוד מקרים הדבר יביא לסגירת התיק נגדו.

  • מעצר ימים – מתייחס לשלב שלפני הגשת כתב אישום, לאחר שבית המשפט החליט על הארכת מעצרו של החשוד הוא יבוא לבית המצער לצורך חקירתו וברור אשמתו. משטרת ישראל יכולה לבקשת את מעצרו למפעם לפעם לתקופה שלא תעלה על 15 ימים ברציפות ולא יותר מ 30 ימים סך הכול ללא הארכות נוספות מבית המשפט העליון. עורך דין מעצרים מנוסה ידע להקשות בדיונים בהארכת מעצרו של החשוד ובכל יביא לשחרור ממעצר בשלב מוקדם.

  • מעצר על פי הצהרת תובע של משטרת ישראל או פרקליטות המדינה – לאחר שהסתיימה חקירתו של החשוד במשטרת ישראל והועבר חומר החקירה אל הגוף התובע, על מנת למנוע את שחרור של החשוד יצהיר התובע כי בכוונתו להגיש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, ולצרוך כך תבקשה המדינה את המשך מעצרו לתקופה שלא תעלה על 5 ימים.

  • מעצר עד תום ההליכים – שלב זה מתייחס לשלב מעצר שלאחר הגשת כתב אישום בעניינו של הנאשם, לאחר שהגוף התובע, יחידת התביעות של משטרת ישראל או פרקליטות המדינה, החליט להגיש כתב אישום, יוגש במקביל בקשה למעצר עד תום ההלכים. לצורך החלטה האם יש לעצור את הנאשם מעצר עד תום ההליכים יתקיים דיון בבית המשפט שיבחן האם יש כנגדו ראיות לכאורה לביסוס באשמה, במידה וימצא לנכון שכן יורה השופט על מעצר עד תום ההליכים. יש לציין כי מעצר עד תום ההליכים יכול להמשך כ 9 חודשים. לכן, יש לשכור את שירותיו של עורך דין מעצרים אשר ידאג למנוע מהלקוח את האפשרות שיצער מעצר עד תום ההליכים.

  • מעצר לשם הגשת ערוער – סוג מעצר זה מתייחס לשלב שבו בית המשפט קבע כי הנאשם ששהה במעצר עד תום ההליכים זכאי, או שהרשיעו ללא עונש מאסר בפועל. ברשות המדינה להגיש בקשה למעצר לצורך הגשת ערעור על מנת למנוע של שחרורו. משך מעצר זה מוגבל לעד 72 שעות.

כפי שפורט נושא המעצרים הינו מהמורכבים שיש בהליך הפלילי, לכן נדרשת התערבותו של עורך דין מעצרים אשר ילווה את הלקוח לאורך כל ההליך מתחילתו ועד לרגע שחרור ממעצר.

מחפש עורך דין מעצרים ? זקוק בדחיפות לעורך דין מעצרים ? עורך דין פלילי איתן כבריאן בעל ניסיון של שנים בתחום הפלילי, זכה לנהל תיקים מורכבים בעלי פרופיל תקשורתי גבוה זמין לתת שירות בכל הארץ 24/7.